söndag 28 november 2010

Så liten.

Här är lilla Vilda, 3 dagar gammal. Fotot är taget på BB och finns på Webbisar, fortfarande. Hon var så liten här och idag så har hon blivit så stor trots att hon är så liten. Ja, ni fattar nog hur jag menar ;)
Tänk att snart kommer vi ha en liten nyfödd till! Herregud, känns så overkligt...



Ser ut som om magen sjukit lite, undrar om han nu kanske har fixerat sig? Sparkar gör bebisen, i mängder och hårt. Herregud, när han får in en spark vid mina revben långt åt sidan så känns det, mycket. Det är så fantastiskt att det är liten minimänniska inne i mig som sover, äter, tittar, rör sig och har ett trångt litet liv. Jag tycker det är lika underbart varje gång!

På tisdag ska jag till MVC och jag tycker det är lika kul varje gång att gå dit. Jag har kommit på att tisadagar är bra dagar att gå på. Det är väldigt snart efter helgen och sedan så går resterande dagar fram till fredagen snabbt. Så jag kan varmt rekommendera att boka in tisdagar ;)

Nästa gång min man är ledig så hoppas jag att vi kan ta in till Malmö, för jag vill handla lite till bebisen. Finns inte så mycket här i Ystad som inte alla andra har.

Jo! Någon som har ett topset till Bugaboo i OffWhite som har lust att byta mot ett orange? Jag känner att jag inte vill ha orange längre, det är coolt och snyggt men så svårt att få ihop med åkpåsar, bäddset, filtar och annat jag redan har till bebisen. Helt fel färger...

Nu ska jag upp och lägga i en tvätt. Jag har köpt nya Comfort sköljmedlet och det doftar så GOTT!!! Vill tvätta hela tiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!