fredag 19 november 2010

Shoppat idag!

Idag har de stora barnen varit lediga från skolan och vi tre har varit en liten sväng på stan. Vi inhandlade julkläder till alla barnen.
Har lagt ut en bild på Vildas klänning och även på babykläderna till lillbebben i magen.



Självklart så blev det en klänning till mig och ett rött skärp med en STOR rosett på. Likadan ville Saga ha till sina kläder, kul!
Konstigt det där med att mår alltid lite bättre när man shoppat... Fast det är ju inte lika kul när man kollar kontoutdraget.
Nu blir det att hålla igen lite eftersom man ska köpa julklappar också.
Hejsvej-shoppingpastej!

6 kommentarer:

  1. Shopping är ju den bästa terapimetoden som finns ;)

    Var har du köpt den söta klänningen?

    Höll ju på att glömma... Fantastisk blogg, otroligt lätt att fastna :)

    SvaraRadera
  2. Snabb på tangenterna är jag också...

    Tack för välkomnandet skulle jag skriva som slutkläm på kommentaren.

    Men nu var jag nog färdig.

    SvaraRadera
  3. Ååh, vilken söt klänning. Det finns ingen som är så bra på att hitta "rätt" kläder som du! Puss på dig.

    SvaraRadera
  4. Trevligt med shopping! Mycket fint!

    SvaraRadera
  5. Såg din fråga, så här kommer ett svar! Mathilda gick jag fem dagar över tiden med. Blev igångsatt då pga havandeskapsförgiftning. Melwin hade INTE bråttom till världen, honom fick vi vänta på i 18 dagar. Den varmaste augustimånaden i mannaminne! PUH. Mina farhågor om liknande med Mollie kom av sig efter 6 dagar.

    SvaraRadera
  6. Tack Elaine!

    Cissa- Klänningen är köpt på H&M :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!