lördag 13 november 2010

Nu ni...

...ska ni få se den utlovade filmen som spelades in hösten år 2009. Jag var nyförlöst med Vilda och skulle på fest. För att se någorlunda smal ut så hade jag köpt en kroppsstrumpa i storlek M. Det visade sig att när jag kom hem till min mamma så hade hon en exakt likadan i storlek L. Min lillasyster Amelia ville prova mammas och hon är en storlek 32-34... Utmaningen var inte att få på henne en kroppsstrumpa i storlek L utan att få in min halvfeta kropp i en storlek M.

Den här videon är egentligen väldigt privat men eftersom jag är en galen tjej som älskar att bjuda på mig själv så säger jag bara; VARSÅGODA ATT SE OCH SKRATTA!



3 kommentarer:

  1. Det kanske är mest roligt för oss som var med, men när jag ser den bara bubblar jag av skratt. Vi hade verkligen så sjukt roligt ;-)

    SvaraRadera
  2. ...hur gjorde du när du så småningom behövde kissa? :D

    SvaraRadera
  3. Sexigt Victoria ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!