måndag 1 november 2010

Blääääää!

Klockan är tidigt på morgonen och 3 av 4 barn är vakna. Jag inväntar att åka till MVC för glukosbelastning. Är så hungrig och törstig nu, jag håller på att bli galen. Huvudvärk har jag också, men kan inte ta en huvudvärkstablett eftersom jag inte får dricka eller äta någonting innan.
Den där söta äckliga blaskiga som man dricker en kanna av är jag inte alls sugen på och jag glömde såklart att köpa citron att ha i så det blir lite godare. Hur ska jag kunna få tag i en citron så tidigt på morgonen???

Mannen får lämna de små på dagis medans de stora har höstlov och bara ska vara hemma och slappa idag.

Hmmm, borde göra något för att skingra mina tankar från frukost och dricka...hänga tvätten kanske?

Hejsvej-glukospastej!

1 kommentar:

Vad roligt att du vill kommentera!