söndag 31 oktober 2010

IN och UT=TITTUT!

Så har man tittat in och ut på förlossningen igen, jag vet IGEN! Men jag hade fruktansvärda sammandragningar i förmiddags. Jag tog min medicin och de hjälpte rätt så bra. Eftersom de sagt att jag ska höra av mig vid sådana sammandragningar så ringde jag i hopp om att de skulle säga att om det drog igång igen så kunde jag komma in på koll, men nej, såklart ville de att jag skulle komma in igen. Men allt såg bra ut och fostervattnet har minskat ytterligare! Jippie!
Bebisen ligger och trycker väldigt mycket nedåt vilket säkert framkallar mina sammandragningar ännu mer. Jaja, att vara stammis på förlossningen är rätt så okej. Man upplever något nytt varje gång. Som idag så var det en kvinna som joggade på plats under sina värkar, skithäftigt!

Imorgon är det November...HÄRLIGT!

Hejsvej-förlossningspastej!

1 kommentar:

  1. Hellre kolla en gång för mycket, än en gång för lite ;)
    Vad bra att vattnet minskar ;)
    Kramiz/Annkatrin

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!