måndag 4 oktober 2010

Höstens "Must have"!

Äntligen är hösten här då vi får plocka fram våra fina åkpåsar till barnen i barnvagnarna. Jag har såklart mina favoriter när det gäller åkpåsar och här är några av dem.


Först ut har vi 7 A.M. Enfant med sina otroligt fina åkpåsar, vantar och tossor med en exklusive känsla. Kolla in alla deras produkter på http://www.7amenfant.com/


Elodie har jag pratat tidigare och tar med nöje upp det igen. Snygga, coola och supermysiga åkpåsar! Kolla in de två nya färgerna Stripe och Urban Beat. En till nyhet är även CosySack, här i färgerna Black och Rockabilly Dot. Ett mellanting mellan åkpåse och overall. Finns i fler färger.

Gå in kolla alla deras superfina produkter och sidan bjuder på många fler märken också.













En annan superfin åkpåse som finns i annorlunda färger som ljusrosa, vit och ljusblå är SimpleWorld. De har så otroligt fina produkter och riktar in sig lite med åt det klassiska och stilrena. Ett måste att kika på deras sida. Glöm inte att kolla in alla deras fin påslakanset, LOVLEY!



























1 kommentar:

  1. gillade verkligen ditt inlägg med åkpåsar! 7 a.m är oxå mina favoriter. har både evoloution och igloo därifrån. Är lite sugen på lodger bunker, är det något du testat?
    hoppas allt är bra med dig annars, saknade ditt inlägg om en jobbig vecka, men jag hoppas det inte var ngt allvarligt o att allt e bra med babyn i magen!kram Milo

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!