fredag 29 oktober 2010

Fredagsmys!

Äntligen fredag, jag tycker dagarna bara rinner iväg. På måndag är det November och snart är det jul!
Herregud, julklappar... Har inte planerat inköp till någon. Varför tar jag inte itu med sådant i god tid istället för att stresshandla 1 vecka innan julafton? Egentligen vill jag åka till Ullared och shoppa julisar, men mannen min vägrar. Han skulle inte ens åka dit om han fick betalt.

Idag är min 8-åring sjuk. Feber. Varje vecka sedan terminen började så har något barn varit sjuk på något sätt. Jag hoppas bara att det blir ett lugnare år 2011.

Jag vill tacka alla för era tips och råd inför bilresan. Planering är i full fart och just nu jagar jag billiga bärbara DVD-spelare till kidsen. Vi kommer att åka tidigt på morgonen så att barnen förhoppningsvis sover en del av tiden i bilen.

Åh, vad jag längtar tills vi åker!!! Ska bli så kul! Nu ska jag bara hitta en klänning som jag kan ha på festen som vi ska på. Utklädningstema, spanskt... Inte mycket som jag kommer i som blir snyggt. Någon som har en idé vad en tjock, stor, gravid kvinna skulle kunna få på sig?

Nej, nu kallar en bajsblöja på mig, najs... KRAM!

2 kommentarer:

  1. Ullared som är SÅÅÅÅ kul! Min mamma är där idag och jag är såååå avundsjuk... Dock har jag svårt numera att åka dit eftersom jag måste ha min el-rulle med mig. Sist åkte den i en hästtransport! Det gick men det är ju inte det optimalaste... Ha nu en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. bonprix.se/se/Klaenning-2415519-bundle.htm?id=1899476188055834691-0-4cc94048&oItem=93249595&bu=2415519

    Här är en klänning på temat.
    Puss

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!