lördag 30 oktober 2010

Lite bilder på magen :-)

Här är magen i vecka 29+3







Det har börjat spänna mer sedan igår och jag tror att vattnet ökat lite eller så har bebis vuxit ännu mer. Hur som helst så känns magen mer spänd igen och jag har börjat få lite svårare att andas igen. På måndag ska jag till MVC för vanligt besök och även glukosbelastning (blääää) så det känns bra att kolla om det vuxit mer då.
I förrgår så kom en del av slemproppen när jag var på toa. Efter det har jag haft mer onda sammandragningar. Hoppas att det lugnar ner sig, för lillen ska stanna kvar i magen till efter 12-slaget på nyårsafton!!!

3 kommentarer:

  1. Fina magen :-)
    Usch o fy för glukosbelastning - Äckligt!
    Jag håller tummarna att bebis stannar kvar i magen in på det nya året. Kram.

    SvaraRadera
  2. underbar mage du har!!
    ha en underbar halloween

    SvaraRadera
  3. jag klarar inte av glukosbelstningen...spydde som en kalv sist...så nu får jag ta sockerprov varje gång istället (blodprov)....hellre det...lycka till
    tycker du har en fin mage...min mage e i vecka 28 men det är inte alltid det syns att jag har en bulle i ugnen...

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!