onsdag 6 oktober 2010

Måste komma in i rutiner igen.

Ja, som rubriken lyder. Herregud, var har rutinerna tagit vägen? Ska jag verkligen behöva lägga upp ett schema på allt som ska göras och när. Hjärnan hänger inte med och jag känner mig väldigt förvirrad hela tiden.
Maten serveras för sent, barnen somnar lite här och var (de små), tvätten ligger i högar lite överallt (nytvättat), dammsugaren står framme (för det är ju ingen idé att ta undan den då jag använder det OFTA), kylen står alltid tom och hur mycket bröd jag än köper så är det alltid slut. Jag springer och småhandlar HELA tiden och JAG SAKNAR RUTINER!

Måste ta tag i det här, imorgon. Så är det bara, annars kommer jag bara tröttna på allt och blir knäpp i huvudet.

Men snart en liten paus från allt kaos och iväg till min väninna där vi är 6 tjejer som ska titta på Grey´s Anatomy och myyyyyysa.

Hejsvej-grey´spastej!

4 kommentarer:

  1. Så roligt att hitta en till som tycker om barnvagnar, tillbehör, barn o förlossningar.. Då är vi två.. =)
    Tack för tipsen om dom olika siderna om åkpåsar mm..
    O lycka med rutin planeringen.. Det behövs.. Jag hade aldrig klarat mig utan rutiner o jag har BARA 3 barn.. *kramar*

    SvaraRadera
  2. Hej Sarah!

    Kul med fler som har samma intressen :-) Ja, rutinerna måste jag tag i, herregud... Känns som allt är ett jätteprojekt.

    Hur gamla är dina barn?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. hej hej
    kom in på din blogg via ewa med trillingar..

    o nu fastnade jag ..
    kul att det finns fler som gillar förlossningar och graviditeter..
    barnvagnar som är såå kul..

    själv letar jag en för 3 barn just nu,och det är såå svårt..

    ha en jätte trevlig fredag
    mvh camilla

    SvaraRadera
  4. Hej, en fråga: hur går det med doula-uppdragen? Får du lov att berätta något om hur det gått, (för uppdragsgivaren)? Det vore intressant. Jag förstår att du blivit frälst i att förmedla "en god förlossning" -min senaste var snabb och magisk -jag fick en hallelujaupplevelse av att känna att jag hade koll! Det är coolt när det funkar. Dock inte så coolt att jag gärna öser på med tre-fyra barn till...jag fattar inte hur ni hinner!Beundrar att ni får ihop vardagen!
    mvh anonym följare

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!