lördag 23 oktober 2010

I´m back!

Nu har jag varit inne på förlossningen ännu en gång och det visade sig, konstigt nog, att fostervattenmängden till och med hade minskat lite. Fattar inte var trycket då kommer ifrån? Ligger bebisen annorlunda på något sätt? Hur som helst så känns det ju bra att det minskat och jag får helt enkelt börja inse att det kommer kanske vara så här nu resten av graviditeten. Jag får acceptera läget och försöka någonstans börja njuta igen.

Nu har jag fyra hungriga barn, eller fem om man räknar med lillen i magen, och ska försöka fixa någon form av lunch. Sedan ska jag försöka göra någon nytta här hemma. Lägga i en tvätt, damma av lite och småplocka (fast inte på golvnivå, gör alldeles för ont).

Ha nu alla en underbar lördag, för tänker jag försöka ha i alla fall!

KRAM!

1 kommentar:

  1. Första gången jag är inne här :)
    Jag kommer absolut tillbaka!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!