tisdag 23 augusti 2011

Äntligen...

...tar jag mig in på min blogg och skriver. Jag har inte varit här på länge nu, som ni säkert märkt. Mitt liv känns väldigt mycket just nu. Jag kan inte berätta än, men snart så kan jag äntligen berätta vad det är. Måste bara invänta klartecken! Jag önskar så att jag bara kunde vräka ur mig det här, för jag behöver det! Bubblar snart över fullständigt och detta är det enda jag har på min hjärna just nu.

Hur som helst så måste jag berätta om mitt kap idag på H&M :)
Jag hade en check på 50 kr och en annan på 20%. Så hittade jag lite rea-kläder och räknade ut att det skulle gå på strax över 100 kr efter avdragen.
När jag var framme och betalade så hamnade summan på 183 kr (?!) men jag tänkte att jag räknat fel och betalde snällt och gick. Men jag kunde inte låta bli att kolla in kvittot ändå, för att få klarhet. Men då hade de tagit betalt för något som jag inte ens handlat. Den summan var på 80 kr. Så jag gick snällt tillbaka och jag hade rätt, de hade gjort fel. Fick då 80 kr tillbaka och summan stämde då med vad jag räknat ut, 103 kr. Men så frågade hon om jag fick presentkort av henne då jag hade betalat, men det had ejag inte så jag svarde nej. Då fick jag två presentkort av henne värde 50 kr styck, som plåster på såren för att det hade blivit fel. Glad som jag är så har jag nu en påse med ett par hängseljeans-shorts till och en sommardräkt och hårsnoddar till Vilda och en t-shirt till Anton för bara 3 kr!!! :D

Nu bvlir det matlagning och jag lovar att jag kommer tillbaka lite senare ;)

Puss å kram på er!

4 kommentarer:

  1. Oj grattis, det var inget dåligt kap! Se till att få klartecken snart, e så nyfiken! :)
    Såg dig på stan idag, ser dig titt som tätt å jag måste bara säga att du ser så himla bra ut. Alltid så fräsch och glad! Brukar säga till min vän ( som du osså känner) att jag inte kan förstå hur man som 5 barnsmamma alltid ser så pigg och glad och fräsch it när man själv som mamma till en inte ens ser hälften så bra ut som du!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad nyfiken jag blir jag också. Vilken tur du hade när du handlade.
    Jag skickar många kramar till dig och din familj.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  3. hej är du kanske gravid igen???kram Nina

    SvaraRadera
  4. Åh, vad jag håller tummarna på att du fick va med i familjen annorlunda iaf ;-) Kram Mamma K

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!