lördag 6 augusti 2011

Kära läsare! Jag behöver HJÄLP! :)





Här ovan ser ni en bild på mig och min man. Det är i början av vårat förhållande, innan våra gemensamma barn och bröllop. Innan hus och familjebil. Då bodde vi en lägenhet i centrala Malmö, en stor och otroligt fin vindsvåning på 4 rum och kök med Saga och Anton. Vi var förlovade och körde runt i en liten Audi A2, även kallad "Köttbullen".




Nu är det så att vi firar 3 årig bröllopsdag på måndag, den 8 Augusti.

Jag har INGEN idé alls vad jag ska ge min man i present...


Hjälp mig! Ge mig tips och råd!

Tack på förhand :)




KRAMIS!


1 kommentar:

  1. Hmm, det var svårt... Varför inte ge honom en upplevelse istället för en grej. Jag hade gått ut i skogen med en ordentlig korg med gottigheter och en skön filt att älska på, hehe!!! Hoppas ni får kul vad ni än gör!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!