torsdag 4 augusti 2011

Vidar!


Imorse när jag och Vidar gick upp så kände jag att han fått sin första tand! Nere på höger sida är det som en liten vit såg som kommit upp. Det måste skett inatt för han biter alltid på mig och i går kväll så var där ingenting.
Trots att jag gått igenom "den första tanden" fyra gånger tidigare så är det precis lika kul och underbart när man upptäcker det.


Vidar blir 7 månader på söndag och han är verkligen världens goaste unge! Kärleken är obeskrivlig!





Bilden är suddig, men det är svårt att ta en bra bild med mobilen.

Batteriet på kameran var slut... Men bättre än ingenting ;)



KRAM!

2 kommentarer:

  1. Ooooo vilken helt underbar pigg och glad unge. Man riktigt smälter när man ser honom. Mitt minsta Barnbarn är 19 månader. En tjej som klättrar och far omkring som bara den. Ja de små liven är härliga.
    Ha en skön dag tillsammans med dina barn.
    Kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Tack Margit!

    Jag blir alltid lika glad när jag får kommentarer från dig!

    Ha en underbar fortsatt dag.
    KRAM,
    Victoria

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!