söndag 7 augusti 2011

Favorit i repris! Video på mig... ;)



Jag har lagt upp den här videon tidigare, men det var ett tag sedan. Jag måste bara göra det igen just för att jag älskar den här videon! Hahaha, kanske är den som roligast för oss som var med.


Detta är alltså en video från i Oktober 2009 hemma hos min mamma i Stockholm. Vilda var bebis och jag var fortfarande rätt så nyförlöst. Degmagen var kvar och jag skulle på min kusins 30-års fest. Dagen innan så provar jag min kroppsstrumpa jag köpt i strl.M. Det visar sig att min mamma köpt en precis likadan, fast i strl.L. Min syrra i som är smal som en sticka provar mammas kroppsstrumpa (i strl L) och får lätt på sig den. Jag däremot har problem... Men jag får på mig den till slut ;)


KRAM!

1 kommentar:

  1. Tack för ett gott skratt. Du är underbar som bjuder på dig själv.

    Puss & Kram
    Maria

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!