onsdag 31 augusti 2011

Ny jacka!

Idag köpte en ny jättefin jacka eller kappa kanske jag ska kalla den istället. Den är svart, klockformad med en stor och ehlt underbar krage. Finns en fin liten detalj på ryggen och den passar mig perfekt. Det som är så bra är att den funkar med en växande mage under då det är dubbelknäppning högst upp bara.
Jag skulle ju kunna lägga upp en bild på den, men orkar inte gå ner nu och fixa det då jag redan (kl.19.55) gått för att lägga mig. Ja, jag är en latmask, jag vet det ;)
Men imorgon ska jag fota kappan och lägga upp här. Jag köpte den på MQ och den kostade 1499 kr. Fast så använde jag en 20% kupong som gick ut idag (rena rama slumpen att jag kom på det) så jag betalade "bara" ca 1200 kr.

Nu ska jag läsa lite boken jag lånat från biblioteket "Rädd för att föda" och se om jag orkar hålla mig vaken i sängen till kl.21 då "Livet på BB" startar. Stor risk att jag somnar....

Puss å kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!