tisdag 4 maj 2010

Ute eller inne?


Jag hade tänkt att starta en syjunta med grannarna. Känns som om jag är värsta kärringen men jag håller fast vid att detta är det nya "inne"! Tycker det känns coolt att sy, sticka, virka och brodera. Dricka lite vin, ooops nej jag menar te (jag=nykterist) och kanelbullar, ooops nej jag menar frukt (jag=bantar).


Utbyta idéer, tips och dessutom snacka skvaller, sex och roliga händelser. Hmmmm, jag ska dra igång det nästa vecka tror jag, undrar hur många som hänger på?


Hejsvej-Syjuntapastej!

9 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt skulle vilja vara med! Men gumman, kan du sticka och virka?

    SvaraRadera
  2. Jag får väl lära mig;-) Mamma du får vara med om du någongång kommer och hälsar på längre än 2 dagar!!! ;-)

    Love you!

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  4. Härligt!!! Klart du ska med ;-) Fler intresserade i området?

    Kramis!

    SvaraRadera
  5. jag är med, dock jag kan varken sy, sticka eller virka. Dricka vin kan jag! OCh äta bullar=).....FRUKT!!!

    SvaraRadera
  6. Jaa, vad roligt. Ska pricka in nästa resa till er så jag kan vara med. Kan hålla i stick kurs...;-)

    SvaraRadera
  7. jag vill cokså vara med men har lite svårt att lämna F redan, han ska snart börja med välling och då går det nog! Annars är det inte så kul att ta med honom precis när han ska nattas...

    SvaraRadera
  8. Måste man bo i ert område? ;) Vill också vara med. Sy man väl alla, frågan är om de måste var rakt...haha

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!