söndag 30 maj 2010

Okej....

....jag sitter här i tv-rummet och gör ingenting. Jag har som vanligt massor att göra men känner mig helt förlamad. Mannen kommer hem från jobbet om ca. 1½ timme och jag borde i alla fall sminka mig och sätta på mig lite finare kläder. Just nu ser jag ut som en sjuk och blek hösäck med noll koll på mode. Om nu hösäckar kan ha koll på mode...? Håret är alldeles tovigt och jag känner mig jävligt ofräsch.

Det är ju morsdag idag och jag borde ju vara superglad hela dagen för att mina barn firade mig i morse med paket, massage och frukost på sängen. Jag var jätteglad då, men nu känner jag mig helt deppig. Jag vet varför. För att vi inte ha några bestämda planer inför idag. Vi bara sitter här och väntar på att min man ska komma hem. För på söndagar så är vi låsta i Ystad. Inget är öppet och ingen kommunaltrafik går. Dessutom regnar det idag så inte ens i en promenad får vi till.

Jag vill till IKEA idag...undrar om jag får min vilja igenom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!