måndag 17 maj 2010

Ämne; SEX!

ÄMNE; SEX!




Sitter och läser på nätet om hur det är att vara småbarnsförälder. Det snacka en himla massa om att mannen känner sig undanskuffad, oälskad och babyn tar all uppmärksamhet från mamman och att brösten blir inget sexuellt utan bara två stora mjölkkioskar. Kvinnan har ingen lust eller ork till varken sig kel, kramar, pussar och ännu mindre till sex.

Alltså då måste jag vara helt onormal. För här hemma är det tvärtom! Ju fler barn jag får desto mer mer sex vill jag ha. Okej, det blir inte lättre att utföra det men desto mer spännande. Jag menar när kan man få till det? För mig spelar det liksom ingen roll och det blir en snabbis i torkskåpet när jag viker tvätt, en ren påsättning i hallen när mannen kommit hem eller ett vanligt sex i sängen. BARA JAG FÅR DET!!! Jag har liksom varit på det bara några dagar efter förlossningen. Är jag helt onormal då eller? Tydligen. Jag tycker att alla borde ha sex eller försöka till sex minst en gång om dagen. Jag tror man blir så mycket lyckligare då, jag blir det i alla fall. Så om ni märker att jag är tjurig och vresig så är det antaglien för att jag inte fått sex på någon dag eller så.

Många jag pratar med beklagar sig över att deras män HELA tiden vill och försöker, men att de inte har varken sig lust eller ork. Bullshit! Orken har man, lusten finns där, det är bara att gräva fram den lite hos vissa. Jag är inte rätt person att vända sig till då för det enda tipset jag ger är att; PÅ DET BARA! Ha sex, njut och älska som du aldrig gjort förut. DU kommer bli en bättre förälder och människa. Du kommer känna lycka, lättnad och positivitet.



Hejsvej-hasexvarjedagpastej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!