torsdag 13 maj 2010

Var med och hjälp till!

ActionAid gör en storsatsning inför morsdag i samarbete med The Body shop. Allt är väldigt enkelt och givande.

Det DU ska göra är att nominera din mamma eller någon annan mamma i en av The Body Shops butiker. För varje nominering så går 2 kr från Body Shop till ActionAid och deras projekt att utbilda by-barnmorskor i Sierra Leone, där dödligheten fortfarande är fruktansvärt hög bland mödrar och spädbarn.

Det finns hela 60 Body Shop butiker landet runt och jag ber er alla att ge en nominering och det är helt gratis. Från varje butik så lottas en vinnare fram. Den mammavinnaren får en gratis Make-Up kväll med 5 väninnor på Body Shop!!!

Kan det bli bättre? Nej, det kan det inte. Så varför sitter ni fortfarande och läser min underbara blogg??? Ut och nominera som aldrig gjort förr! Själv ska jag iväg och nominera mig själv! Eller ja, mamma också... ;-)

Hejsvej-nominerapastej!!!

1 kommentar:

  1. ååh vad bra du är som skriver om kampanjen vi på ActionAid har med Bodyshop. Jag har nominerat min mamman och ska nominera dig också eftersom du är en helt fantastisk mamma till mina barnbarn. Puss.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!