söndag 15 maj 2011

FYNDAT!

Idag har jag varit på Loppis. Jag som aldrig går på loppis har idag insett hur kul det är och vilken kick man får av att handla billigt trots att det är begagnat :) Nu är jag fast!

Jag köpte en jättefin väska till Saga, ett ungdomsspel till Saga, en leksaksdator för barn där man lär sig bokstäver och siffror m.m, en microfon med ställning för barn, ett spel som kopplas till tv:n för barn och en jättefin limegrön lampa med vita moln på till Vidars rum. Allt detta för bara 93 kr!!!

Så nu ska jag spring runt på loppisar så mycket jag kan!

KRAM!

1 kommentar:

  1. Jag är helt såld på loppis... Tänk vad bra att kunna använda saker som någon annan inte vill ha. Vi lever i ett sådant slitochsläng-samhälle, folk kastar så mycket fina saker som kan återanvändas. Man måste ju tänka på miljön oxå! Kul att du är fast i loppisträsket, då kanske vi syns, hihi!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!