onsdag 25 maj 2011

Onsdag=Tjejkväll med MILK

Varje onsdag så träffas (de som kan) från vår mammagrupp med barnen som föddes våren/sommaren -07. Vi träffas, snackar och tittar på Grey´s Anatomy. Det är så mysigt!


Men just ikväll så ska vi även sitta ner och prata och förbereda oss inför den ena tjejens bröllop som vi andra ska vara tärnor på nu till helgen :)


Vi träffades via Familjeliv.se i en tråd och vi håller ihop i vått och torrt. Vi har varit med om allt möjligt, båda lycka och sorg. Vi har funnits för varandra, stöttat varandra och vår vänskap blir bara starkare och starkare! Jag är så tacksam över att jag fått äran att träffa dessa fina tjejer!


Eftersom jag är ensam i 1 vecka till så kommer tjejerna hit ikväll och jag har inhandlat, ostar, kex och vitt vin! Mys på hög nivå och jag läääängtar!



2 kommentarer:

  1. Va mysigt ni verkar att ha det när ni träffas.
    Kramis till Dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Snygging.... Jättefin bild! Kramis Sarah

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!