fredag 27 maj 2011

Mamma kommer!

Idag kommer min mamma ner till skåneland och ska vara här över helgen. Hon ska även vara barnvakt åt ALLA barnen från kl.09-ca.02, vilket är länge. Jag är lite orolig för hur det ska gå. Jag vet att barnen är trygga med mamma men det bästa är om Anton och Arvid inte bråkar och att de är ute och spelar boll eller Gogos. Jag hoppas Saga verkligen hjälper mormor som hon lovat för hon vet ju vad barnen vill och förstår dem bättre.

Så idag blir det en fixardag. Jag ska även ner på stan en snabbis för att byta en klänning som jag köpte igår för den var lite sönder såg jag. Dessutom vill jag hitta en fin mordagpresent till mamma. Tänkte att om alla barnen följer med in till stan så kan de få en varsin slant och handla en present till mig, för jag antar att min käre man inte fixat det innan han stack.

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!