måndag 23 maj 2011

Ensamstående!

Igår så åkte mannen iväg på utbildning i 10 dagar uppe i Dalarna. Detta innebär att jag ska var ensamstående i 10 dagar, fast mamma kommer på fredag sen kväll och stannar till på måndag så jag blir ju inte ensam hela veckan.

Idag har dagen fyllts av att storrensa mina kläder och det blev en PROPPfull svart sopsäck med kläder som skall skänkas bort. Förutom alla mammajeans som jag faktiskt tänkte sälja på Tradera eller Blocket. Vilket tror ni är bäst?
Sedan har jag städat hela huset, med ALLT vad det innebär.

Denna veckan är barnens sista vecka på detta dagiset. Sedan har de sommarlov i 3 månader och efter det så börjar de på Montissori :) Arvid pratar mycket om sitt nya dagis och längtar verkligen dit.

På lördag ska jag och 4 tjejer till vara brudtärnor på vår väninnas bröllop. ska bli så spännande och kul. Det enda som oroar mig är min fot. Jag har ju fortfarande rätt ont i foten vissa dagar och just nu har jag haft 3 dåliga dagar. Foten är svullen som bara den och hur ska jag få på mig skon som jag ska ha i kyrkan? Det är ju precis så att jag kunde klämma in foten i den innan den blev svullen igen.

Ja, ja mamma ska ta med sig ett par skor till mig med öppen tå så jag hoppas de känns bättre.

KRAM!

1 kommentar:

  1. Synd att foten krånglar... Har du testat stödstrumpa så den inte blir så svullen? Kanske hjälper nåt?

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!