söndag 1 maj 2011

Har fått en fråga :)

En läsare frågade om likheten mellan alla syskon. Och ja, många tycker ju väldigt olika och jag tycker att det har varit lite olika beroende på åldrar. Sedan är det ju faktiskt så att mina två stora barn har en annan biologisk pappa. Saga är väldigt lik mig på så många sätt och det är ju även Vilda. På så sätt ser jag likheter mellan dem fast de inte är så jättelika varandra. Anton och Arvid har också massor med likheter, mycket är nog deras hår som har exakt samma färg och även samma tjocka hårkvalitet. de har även lite samma ansiktsform. Arvid och Saga har lika ögonbryn. Vidar och Arvid är väldigt lika över ögonen.




Jaja, här kommer lite bilder. Några som jag tidigare lagt ut och några nya.


Säg ni vad ni tycker? Vem är lik vem? ;)




































KRAM PÅ ER KÄRA LÄSARE!


4 kommentarer:

  1. Fina kort.
    Lika tycker jag!

    Ha en bra Måndag!

    SvaraRadera
  2. Den sista bilden på dig och Saga är så himla fin! Kram Veronica/123ABC

    SvaraRadera
  3. jag tycker de är väldigt lika jag :) Å fina :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!