tisdag 17 maj 2011

Min söte son!

Min snart 9-årige son, Anton, fick utegångsförbud idag för att han varit väldigt trotsig och elak mot sina syskon. Han fick helt enkelt gå upp sitt rum och inte gå ut för att spela fotboll med sina kompisar.

Efter ett tag så kommer lille Arvid, 3 år, fram till mig i köket och säger:

- Mamma, vicken haaand? (=Mamma, vilken hand?)

Jag pekar på vänser arm och så räcker han fram handen med en lapp i och säger:

-Vassådod! (=Varsågod!)


Jag tackar honom och tar lappen. Jag läser lappen.





Tror ni jag smälte? Han är ju inte dum direkt ;) Han vet precis hur han ska hanterna mig. Hahaha, gulliga unge! Efter ett tag fick han gå ut en liten stund och han skötte sig utmärkt!


Tänk vad barn är underbara! Visst är det jobbigt ibland men mest helt fantastiskt! Jag är så lyckligt lottad som har så fina barn!


KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!