måndag 9 maj 2011

En händelserik helg!

I am back! Jag har ju inte kunnat skriva här i min blogg om att jag och 4 andra tjejer har planerat en möhippa för en god vän till oss eftersom hon läser min blogg. Så ÄNTLIGEN kan jag ventilera mig så som jag velat sista månaden då större delen av mitt liv cirkulerat kring möhippan och mina barn.

I alla fall, i lördags så kidnappade vi vår kära vän Andrea som ska gifta sig den 28 Maj. Guuuud vad det var kul! Jag har ju aldrig planerat en möhippa tidigare och det var så roligt!
Vi åkte ner på stan och hon fick lite uppgifter att utföra. Sedan var det lunch i en park och massa härligt tjejsnack, skratt och lite dricka på det ;)
Sedan åkte ögonbindeln på och iväg till RadioActive som är vår lokalradio och där fick hon intervjuvas och sjunga i direktsändning. Självfallet fick ha 2 personer som stöd inne i studion, men jag trodde aldrig att en av dem skulle bli jag... Jag sjunger ju inte bra för fem öre. Men, men, jag bjuder på mig själv :) Andrea däremot sjöng jättefint!

Efter det blev det en försvarskurs som heter Krav Maga på 2 timmar och sedan taxi hem till en av tjejerna och där åt vi jättegod mat och snackade och lekte lekar.

Jag kom hem klockan 02.15 och var extremt trött. Vidar hade ju vaknat kl.04.20 på morgonen så när jag väl kom i säng hade jag nästan varit vaken i ett dygn.
Gårdagen blev väldigt lugn. Jag somnade ca. klockan 20.00 och sov till imorse. SKÖNT!

Idag skiner solen och om 1 timme ska jag gå till dagis för att hämta mina kids.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!