måndag 6 september 2010

I`M BACK!!!

Yes, och denna gång som hela 30 år!!! Förstår ni att idag fyller jag verkligen vuxen? Blev firad med ett bråk med stora dottern i morse och min kära mor glömde bort min födelsedag, men herregud, jag överlever. Jag har ju precis kommit hem från en superduperresa i 42 graders värme och sol och bad hela dagarna. Kan det bli så mycket bättre?


Min stora son fyllde Anton fyllde 8 år igår. VAR TAR TIDEN VÄGEN!?!? Min lille plutt, redan 8 år. Han blev firad i Egypten med råge kan jag säga. Deras "Ja må han leva"-låt är typ 15 minuter lång, herregud, men så kul! Lägger upp ett videoklipp på i nästa inlägg, men först lite bilder från hans dag!!!




























2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft det underbart =) Och magen är med ordenligt nu, mysigt.
    Grattis på födelsedagen =) Ha en fin kväll.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. grattis tjejen..............ja nu har du oxå ingått det årtiondet strax under mitt oxå påbörjade.kram kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!