torsdag 23 september 2010

Bugaboo Donkey-NYHET! Syskonvagn!











Äntligen har den kommit! Bugaboo har lanserat en syskon/tvillingvagn. Så som jag har efterfrågat en sådan, i minst 7 år! Och jag måste ju säga att den ser vääääldigt smart ut! Nu kliar det i mina fingrar, för jag vill känna, klämma och köra den, NU! Men här i Sverige får vi gott och snällt vänta till September nästa år.


Jag har inte viktuppgiften på den än men max bredden är precis som Urban Jungles syskonvagn dvs 74 cm bred. MEN den går att få ihop smalare, till bara 60 cm bred, vilket är helt nytt på marknaden och så smart.
Alltså den kan gå från enkelvagn till syskonvagn på bredden.
Sitt och liggdelarna är något mindre än Cameleon så det går inte att använda samma klädslar. Verkar vara smidig att fälla ihop, men den blir mindre och man tar av sitt och liggdelarna. Sittdelarna går att vända mot sig och ifrån sig, vilket är toppen!


Det enda som jag kan känna är att jag hade velat ha hjulen i helsvart, men i det stora hela så är det en fis i rymden.


Kort och gott, I LIKE BUGABOO DONKEY!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!