onsdag 29 september 2010

Saknar min familj

Åh, vad jag saknar min familj i Stockholm, jag blir nästan GALEN! Vi har pratat mer och mer om att flytta tillbaka till Stockholm, och tanken på det känns riktigt bra. Vägen dit känns bara så lång eftersom man ska hitta ett hus i Stockholm som man tycker om och sedan sälja sitt här. Det ska bytas skola och dagis och så ska ALLT packas ner och förflyttas hela 65 mil. Utöver det så ska man ha nytt jobb i storstaden.

Vi får se hur det blir med det, men inom 5 år tror jag att vi flyttat. Om jag får som jag vill.

Hejsvej-Stockholmpastej!

3 kommentarer:

  1. Bara tanken på att flytta kan få mig att få mardrömmar... Kanske för att jag inte längre skulle orka packa och så som jag kunde innan... Hoppas ni hittar erat dröm-hus!

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg att du inte får flytta utan mig!

    SvaraRadera
  3. JAAAA! Flytta hit=) Så kan vi snacka vagnar, barn, sex (haha) annat skit & fiiika!!! Typ ofta!
    Kram.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!