tisdag 20 april 2010

GRATTIS SAGA!!!

Grattis min underbara och vackra dotter Saga på 10-års dagen!
*
*
*
*
*
*
Jag glömmer aldrig den dagen du föddes,
när du kom upp på mitt bröst och våra blickar möttes.
Så liten, så söt och bara min, bara min.
Jag är världens lyckligaste mamma som fått just dig till min dotter,
du förgyller mitt liv och skänker mig så mycket glädje.
Visst har vi haft våra bråk och tjafs,
men alltid slutar det i stor kram och ett förlåt.
*
Min dotter, du skall veta att du räddat mitt liv och
givit mig en styrka som ingen annan hade kunnat ge mig.
Att ta steget, att gå vidare, att vara stark och att orka...
Allt detta har du omedvetet gjort för mig bara genom att finnas, le och bara vara min dotter.
Kärleken är oändlig och det finns bara en sak till att säga;
JAG ÄLSKAR DIG!
*
*
*

3 kommentarer:

  1. Men åhhh vad fint skrivet Victoria!! Fick allt en liten tår i ögat...

    kram!

    SvaraRadera
  2. tack mamma jag älskar dig också mer än någon annan i världen som jag sa i love you.

    SvaraRadera
  3. Åh, tack Saga!!! Vad glad jag blev av att se att du kommenterade! Love you!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!