torsdag 22 april 2010

Trött...

Igår så var jag så trött att jag slocknade i soffan utan att märka av att jag somnade (om ni förstår vad jag menar...). Vaknade någon gång i natt av att Vilda grät. Jag blev otroligt paff när jag insåg att jag låg på nedervåningen i soffan och att min man gått för att lägga sig utan att väcka mig! Jag som är så rädd för att vara på nedervåningen själv när det är natt! Jag flög upp och tog upp Vilda (självklart så hade min man inte vaknat av henne trots att han sov bara några meter ifrån) och la mig ner i sängen...

Vaknar imorse och känner hur andedräkten är som rutten fisk och hur kladdigt det är omkring ögonen, jag har ju glömt att borsta tänderna och att sminka av mig!!! Känner ett tryck över revbenen och inser då också att jag har ju alla mina kläder på mig också! Jag hatar att sova med bh på mig. Fräsch tjej va´?! Bläää, känner mig riktigt bläää-ig just nu och bara MÅSTE duscha,men det går inte just nu eftersom jag ska följa med Saga till skolan idag. Ja, ja, jag behöver i alla fall inte sminka mig ;-) hahaha! Duschar när jag kommer hem helt enkelt, ska ju bara fixa en grej på skolan snabbt och kommer hem efter 20 minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!