måndag 12 april 2010

Jag blir galen!

Har ingen bra dag idag. Allt går emot mig just nu. Blir så sur och less på allt.
Bland annat så blev min dubbelvagn flygskadad sist jag flög för lite mer än en månad sedan. Självklart så rinner dagarna iväg och glömmer anmäla detta inom 30 dagar som man ska. Nu kanske min vagn inte blir fixad! Är så sur på mig själv!
Sedan så har jag lagt ut en himla massa grejor på blocket som ska säljas men ingen hör av sig. Jo, någon enstaka har hört av sig, men då har de givit skambud och det är jag inte intresserad av!

Sedan så är jag ruskigt irriterad på vissa människor som jag känner. Kan inte gå in på det så mycket här på bloggen men jag känner mig sur, ledsen, besviken och sårad.

Utöver allt detta så har jag fått en skattesmäll, vilket har resulterat i att jag fått ställa in min 30-års fest. Röda Tanten kom mitt i allt också och Vilda är jättehostig och sover nästan ingenting om nätterna på grund av det.

Vilket roligt inlägg, eller hur?!!!

Ja, ja jag har också mina dåliga dagar...

Kram på er alla där ute och om ni vill och har lust så får ni gärna muntra upp mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!