fredag 23 april 2010

Sommarens "Must Have"

Även om det inte alltid känns så är det faktiskt så att sommaren är inte långt ifrån oss och vips så sitter i solen i lekparken med våra små.
Då har jag plockat fram några godbitar som bara är ett måste i sommarstrålarna!
*
*
*
Först ut har jag Axel&Ida solskydd. Universalt solskydd som funnits i många år nu, men lika populärt varje sommarsäsong!



Infoband är bra för de små som gillar att utforska och springa åt helt andra håll än vad vi vill. På dessa kan du skriva ett telefonnummer på ifall att barnet skulle komma bort. Tänk på att INTE skriva ner ditt barn namn på det.


Jag har skrivit om det tidigare i Bloggen men denna uppfinning är genialisk så jag bara måste ta upp det igen. Nodrip från Addmeal! Inget mer klädd när glassen smälter fortare än vad barnet hinner äta! Ett MÅSTE!




Sedan har vi den klassiska hållare för bananer som heter Bananskal!




Addstrollers barnvagndraperi är guld värt för den lilla i vagnen! Slipp parasoll som blåser iväg och som helt plötsligt inte ger skugga längre då du vänt om åt ett annat håll med vagnen.



*

*
*
Allt detta hittar du på http://www.4p.se/




2 kommentarer:

  1. varfrör ska man inte skriva upp barnens namn på banden?

    SvaraRadera
  2. Därför att ifall det skulle komma någon som vill ta ens barn så kan de se barnets namn och tex säga;
    - Hej lille Erik, kommer du ihåg mig? Din mammas kusin. Din mamma vill att du ska följa med mig hem så hämtar hon dig om en stund.

    Bara ett exempel... Jag läste det för många år sedan och tycker det låter vettigt!

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!