måndag 26 april 2010

Dagens ungdomar.

Jag känner så gammal när jag pratar med mina småsyskon som är 15 resp. 17 år gamla. De sådana konstiga uttryck och skämt, hänger liksom inte riktigt med alltid.

Som tex igår så läser jag på Fejjan (Facebook) ett inlägg som min bror på 17 år skrivit till sin tjej:
"Shitt. Alltså jag vet inte hu jag ska säga det här men jag tror jag är kär i dig. Hahahahahahahahahajagharävenklamydiahahahahahahahaha"

Så jag ringer ju förstås honom idag och frågar om han har klamydia. Hade i så fall tänkt att säga till honom att det var ganska taskigt omoget att meddela en sådan intim och allvarlig grej genom att skriva det på tjejens profil på Fejjan.
Men, nej nej, det var bara ett SKÄMT!!! Förstår inte varför det skulle vara kul, men okejrå, hahahha!

Han påstår att anledningen att jag inte förstår sådant är för att jag är gammal. Ha! JAG gammal??? Jag är ju inte ens 30 år!

Hejsvej-klamydiapastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!