lördag 10 april 2010

Kära läsare...

...jag har haft en "Bloggar-pause".Jag har känt mig helt tom i huvudet och totalt nollställd. vet inte exakt varför... Där emot har det hänt grejor!

Min lillebror stack för några dagar efter ett bråk med föräldrarna. Han var borta i 6 dagar. NU ÄR ALLT BRA IGEN, MEN JAG BLIR SÅ OROLIG...

Vilda har blivit sjuk igen. stackars min lilla stumpa. Hög feber och världens hosta.

Jag har gått upp vikt. Fy vad det är jobbigt att gå upp i vikt! Hur ska jag någonsin kunna bli snygg och smal? Skrivit detta tidigare, men nu måste jag verkligen ta tag i detta!

Min svägerska har fått bebis. Sååååå söt och gullig så jag nästan tror att jag svimmar!!!

Vi har fått nya grannar. Våra urgulliga grannar Petra och Fredrik har flyttat till Malmö. Detta har resulterat i att vi fått nya grannar. De verkar inte vara hemma så mycket. Vi får se hur de är som grannar.

Vi har bokat resa. Ni vet resan jag tjatat om till Egypten, den har vi äntligen bokat!!! Helt underbart! Åh, vad jag längtar tills vi ligger på solstolarna och solar.


Hur som helst så jag haft en sådan rolig kväll. Jag har varit ute med fantastiska Maria. Hon är en underbar person och jag är så glad över att vi träffats. Vi hade så otroligt kul ikväll!!! Vi dansade HELA iden. Såklarthamnade vi på värsta 18-årsstället,men det gjorde oss ingenting.


Nu MÅSTE jag sova, mina ögonlock går ihop hela tiden, kan inte skriva mer.

God natt-kulfnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!