torsdag 15 april 2010

Hjärtattack!

Jag höll på att få världens hjärtattack idag!!! Min 2 ½-åring, Arvid, fick mig att nästan svimma. När jag satt och matade Vilda så stod Arvid bakom mig på en stol. han pysslade med mitt hår, kramade mig och var mysig. Efter ett tag så känner jag på mig att något är fel. Jag vänder om samtidigt som jag frågar honom vad han håller på med. Jag inser då att han plockat fram stora kökssaxen som är i låda bredvid honom och är på väg att klippa av hela min hästsvans!!! Uppe vid hårsnodden! Hade jag inte vänt mig om just då så hade jag varit korthårig nu. Skämmande tanke...
Min son är världens busigaste, herregud! Hoppas bara att han bli lugn som en filbunke i tonåren istället.

Jo, måste bara meddela att 19 barn av 22 barn i Antons klass var sjuka idag. Helt galet!

Hejsvej-klippahårpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!