onsdag 29 september 2010

Jag=Galen kvinna!

Okej, nu är det så att min man tycker att jag blivit en galen kvinna. kan ha något att göra med att jag hela tiden vill möblera om här hemma. Och så länge vi inte har klart vill jag liksom inte bjuda hem någon.
Jag vill ha lugn i kroppen för att man känner att allt är på sin plats och och framför allt på RÄTT plats.
Nu är mannen på andra våningen och svär över att han får skruva isär sängar och bära, men jag får inte bära så mycket. Jag tycker faktiskt lite synd om honom, men när allt blir nu som jag tänkt mig kommer det att bli jättebra!

Nu är det ju så att jag gillar att vara lite galen och crazy och min man vet det...

Kram!

3 kommentarer:

  1. pssst du vet om att det inte är någon fara att lyfta?
    Är själv gravid o e beräknad tio dgr efter dig o frågade barnmorskan hur det va med lyft då jag har ett tungt jobb....o hon menade på att så länge det inte gör ont så är det bara att lyfta...inga lyft kan skada barnet =)

    lycka till

    SvaraRadera
  2. Hej anonym :)

    Jag får inte då jag har stora problem med ryggen, ischias och misstänkt diskbråck. Dessutom går jag på medicinering för prematura sammandragningar och strikta order att inte bära, städa, stressa eller anstränga mig för mycket. Annars vet jag att om allt är som det ska så kan man såklart bära och leva som vanligt så länge kroppen tycker att det känns ok.

    Varma hälsningar,
    Victoria

    SvaraRadera
  3. ok ja då va det ju en annan femma =)
    då e de tur du har mannen som e med på dina ideer.....haha....

    lycka till kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!