söndag 30 maj 2010

MORSDAG!

Idag är det Morsdag och jag hoppas alla ni underbara mammor därute blir firade i form av kärlek och uppskattning i MÄNGDER!

Jag vill säga till min kära mor GRATTIS PÅ MORSDAG!!! Utan dig hade jag inte varit den jag är och jag hade aldrig kunnat önska mig en bättre mamma. Du har alltid funnit vid min sida och visat så mycket kärlek. Jag glömmer aldrig våra underbara stunder tillsammans. Tack för att du finns! JAG ÄLSKAR DIG!

Jag tycker vi också skänker våra tankar till alla dessa mammor där ute i världen som gör allt för sina barn men inte har all den möjlighet ge det vi kan ge; mat, kläder, rent vatten, sjukvård och utbildning.
Detta för mig genast vidare till ActionAid. Om ni inte fick möjlighet att lämna bidrag till Body Shop, måste ni gå in på www.actionaid.se och bli fadder, skänk en get, åsna eller en barnmorska. Det finns så många sätt att hjälpa till, gör det du också! Hjälp våra blivande mammor (och pappor)till ett bättre liv.

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

1 kommentar:

  1. Så sant och tack för alla fina ord. Om jag skulle få chansen att födas igen skulle jag vilja ha dig som mamma ;-) En ängels tålamod och kärlek som räcker till så många.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!