tisdag 4 maj 2010

Jag har gjort det, jag har gjort bort mig!


I fredags så var jag på en fest hemma hos grannarna. Helt enkelt så blev jag oerhört onykter. Min pappa kom i fredags och passade barnen. Någonstans på natten så får jag totalt blackout och flippar ur fullständigt! Jag dansar, ramlar och håller på att apar mig med mina tuttar. Jag tror typ jag är sexig och spexar som bara den. Jag är förvisso glad, men väldigt kramig. Jag vet inte riktigt om allt stämmer, men jag får ju lita på de som var med på festen.

Det värsta av allt är att jag ingen som helst aning om vad jag sa eller gjorde. Kommer inte ihåg något från de sista timmarna. När jag vaknade dagen efter så hade jag såklart somnat med kläderna på. Insåg att kjolen var upp och ner och bak och fram. Herregud!


Detta hade ju aldrig hänt om jag inte visste att min pappa skulle ta barnen hela natten och morgonen därpå. Jag kan inte ens minnas senast jag fick blackout, måste varit i tonåren någon gång.

Ja, ja, jag hoppas bara att grannarna forfarande tycker jag är okej...


Min man har inte sagt så mycket om kvällen. Han har ALDRIG sett mig så påverkad. Men han verkar fortfarande älska mig.


Så nu kära läsare så vill jag säga några ord.


Jag lovar att aldrig mer bli så onykter.

Jag lovar att inte dricka på länge.

Jag lovar er att det faktiskt kan hända den bästa. Jag är beviset.


Stor megakram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!