söndag 30 maj 2010

Jag har något att berätta.

Japp, jag är gravid!!! Igen, och det känns helt underbart. Ja, om man bortser från illamåndet och halsbrännan jag har nu det vill säga ;-)
Magen är helt svullen och det ser ut som om jag är i femte-sjätte månaden fast jag är typ i vecka 7-8. Det blir väl så när man är superduper mångföderska och livmodern klämde ut en bebis för bara några månader sedan.

Jag är så glad över detta och jag hoppas bara att Liten mår bra där inne och växer som den ska. Beräknat förlossningsdatum blir runt den 15 Januari 2011...ruskigt nära min svägerskas födelsedag den 12 Januari, även min bästa väninnas födelsedag den 11 Januari. Hmmmm, 110111 är ett riktigt coolt datum, 110110 likaså, även 110101. Oki, någon utav dessa dagar ska jag föda bebis!!!

Ja har aldrig fött barn mitt i vintern. Ska bli spännande. Bara inte det är snöstorm och vi sitter insnöade i huset och Tobbe får förlösa mig på golvet i hallen eller något. Okej, jag vet att jag är knäpp som tänker så men det är lite så jag ser det att föda vintertid.





Godkväll-jag är på smäll(en) ;-)

10 kommentarer:

  1. AMEN LÄGG AV VAD KUL=):.........NU MÅSTE VI VERKLIGEN SES!!! KRAMAR OCH GRATTIS=)

    SvaraRadera
  2. neeeeemen ... shit va roligt stortgrattis...
    kram Anna

    SvaraRadera
  3. Gratulerar min dotter och mig själv också som blir mormor för femte gången! Om mina två yngre barn skaffar 2-3 barn var när dom blir vuxna och bildar familj kommer jag att bli mormor till ca.10 barn. Det ni!

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha! Mamma du é för rolig! Men du vet, Douglas och Amelia kommer nog inte skaffa barn eftersom de blir avskräckta av alla mina ;-) Så du kan nog vara lugn.... Puss!

    SvaraRadera
  5. Naw vad kul!! Stort grattis! Kramar Janny

    SvaraRadera
  6. Shit! Grattis!!!!!!!!!!!!
    5 barn vännen, det är INTE dåligt det!!
    Tänk att Vilda ska bli storasyster, jösses amalia!

    Många grattis kramar från Eva o Ellen

    SvaraRadera
  7. Stort grattis!!!! Skrattar högt av glädje för din skull!
    Kram,
    Xana

    SvaraRadera
  8. Grattis Victoria! Gud vad roligt. Blir så avundsjuk. Lycka till. Kram Kristina & Milton.

    SvaraRadera
  9. Nej men ser man på... Stort Grattis. Vad kul.
    Och tack det samma, det var trevligt att träffas.

    Lycka till
    /Jenny

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!