fredag 6 januari 2012

Fredagsmys med familjen

Idag är det fredag, igen! Och dagens fredag bjuder på en sväng till parken barnen och kanske en sväng ner till stan, vet ej riktigt om min rygg klarar av det bara. Annars ska vi handla mat inför kvällen och som vi brukar ha på fredagar så blir det Tacos till middag. Sedan lite morötter, gurka med dipp.

Idag ska ju även Vidars första födelsedagstårta inplaneras. Hmmmm, undrar om jag ska göra en biltårta, eller en soltårta (för han är ju vår solstråle)... Kanske det finns någon som är duktig på tårtor och kan inspirera mig?

Nu för ett år sedan så åt jag frukost på BB med magen i vädret och världens hosta och jag hade i princip tappat rösten...
Undrar om alla dessa underbara människor på BB förstår hur mycket de betyder för mig? Allt de gjorde för mig då... Önskar jag kunde kommer upp dit igen och träffa dem alla! Jag är nog inte den enda som känner så, utan jag är bara en i mängden och många har nog glömt mig. Men jag har inte glömt dem! :) Det ska gudarna veta!

KRAMIS!

1 kommentar:

  1. Hej Victoria! Hoppas du blir av med din värk i ryggen. Värk överhuvudtaget är inte roligt.
    Själv är jag förkyld till tusen. Vaknade häromnatten och kunde inte andas. Min astma hade slagit till.
    Nu går jag på antibiotika.
    Här är kallt och soligt.
    Ha en bra Fredag med familjen.
    Kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!