måndag 2 januari 2012

GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING!

År 2012 är här och idag sitter jag och skriver vid mitt matbord i vardagsrummet. Barnen tittar på barnprogram, ja förutom Saga som börjar bli tonåring och sitter på sitt rum och håller på med datorn. Mannen jobbade med sitt företag till 3 inatt så han är trött och jag tänkte låta honom sova till kl.10 eller kanske 11 och överraska honom med massage och en naken fru i sängen ;)

Nyårsafton var helt perfekt och vi underbart god mat hemma hos Maria och Kalle och allt gick som smort. De 2 små somnade snabbt strax innan kl.20.30 men Arvid somande kl.01.45 medans Anton och Saga somnade när vi kom hem kl.02.30. Vi tände fina kinesiska lyktor och mängder med tomtebloss och tittade på alla vackra fyrverkerier som smällde överallt!

Jag har nu i över en timme försökt ladda upp bilderna på min nya dator, men det funkar inte! Blir helt GALEN! Jag förstår inte vad det är som inte funkar....

Igår så spöregnade det och vi inledde det nya året med att bara ta det lugnt och njuta av varandra. Jag, mannen och de tre små somnade vi lunch tillsammans och det var så mysigt! Saga och Anton passade då på att spela Wii tillsammans i lugn å ro.

Idag så verkar det som om jag måste en sväng till farbror doktorn. Jag har inte berättat för er att jag fick urinvägsinfektion förra helgen och trots medicin så har jag ont i njurarna och går ständigt på smärtstillande som alvedon eller Ipren. Förhoppningsvis så är det inget allvarligt... Usch, tänk om det är det? Jag som är lite hypokondrisk av mig får ofta massor med jobbiga tankar. Ja, ja vi får väl se vad doktorn säger när han ringer mig om ca. 55 minuter.

Hoppas ni alla haft ett underbart nyår och att ni mår bra!

Kramis,
Victoria

2 kommentarer:

  1. Hoppas det inte är ngt alvarligt med uvin men bra att du kollar upp det! Låter ju inte alls bra att du har så där ont :-( Aldrig bra då det går upp mot njurarna. Håller tummarna!

    Brukar föresten läsa din blogg ofta men har aldrig tidigare kommenterat.

    God fortsättning på det nya året :-)

    SvaraRadera
  2. Låter inte roligt med värk. Hoppas du får hjälp.
    Krya på dig
    Här regnar det idag.
    Kram
    margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!