lördag 7 januari 2012

GRATTIS VIDAR 1 ÅR!

Idag fyller min lilleplutt 1 år!

Tänk vad fort detta året gått... Har hela dagen tittat på klockan och tänk tillbaka på vad jag gjorde precis då för ett år sedan. Allt ät fortfarande på färskt i minnet. Blir att titta på min förlossningsvideo ikväll för att komma närmare den dagen :-)


Vi åkte idag till Trelleborg och gick på ett Lekland. Barnen och jag hade så kul tillsammans! Man blir som ett barn på nytt, helt underbart! Jag blir så otroligt gald och lycklig när jag ser barnen så glada och lyriska.

Sedan åkte vi hem och gjorde lasange som är Vidars favoriträtt och efter det fick han en tårta och lite paket, han var överlycklig! Idag fick han äta sin tårtbit alldeles själv, hahaha, så geggit, kladdigt men han var så stolt och lycklig över att få utforska tårtan alldeles själv.


Tobbe som är så pedantisk av sig höll ju på att svimma, men klarade sig utan att svimma ;-) Hihihihi!


Vidar fick ett ordentligt bad efter kladderiet med tårtan och sedan slocknade han bums i sin säng! Det är tröttande att fylla år.


Har massor med bilder, men kan ju inte ladda upp dem på min dator, jag kommer bli knäpp snart om det inte funkar!


Nu ska jag städa i köket och lägga 2 småbarn till. Sedan ska jag fixa en stor kopp te och efter det sussilussa!


KRAMIS!

2 kommentarer:

  1. Grattis till Vidar i efterskott.
    Klart man ska äta sin första födelsedagstårta alldeles själv ;))

    SvaraRadera
  2. Grattis Vidar på din födelsedag i efterskott.
    Mitt minsta barnbarn Emma fyllde 2 år i går den sjunde Januari.
    Kramar i massor till Dig Victoria och till din Familj.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!