måndag 16 januari 2012

Inskolning!

Så har man varit på inskolning med lillplutten idag! Det gick så bra och han var som en liten busunge hela tiden. När de andra barnen lekte med tågbanan så gick han fram och gjorde sönder den, när barnen åt frukt gick han fram och försökte sno deras frukt, när barnen lekte med pussel kom fram och drog sönder det. Herregud, stackars de andra barnen! Hahaha! Men de var så snälla mot honom :) Jag hoppas bara att det var nyhetens behag och att det lugnar ner sig framöver...

Vädret här nere är, ja vad ska man säga? BLÅSIGT! ;) Jag och barnen sitter hemma och jag undrar var sjutton posten tagit vägen! Just idag när man verkligen vill ha posten så är den försenad. Jätteförsenad! Så typiskt.

Ska packa ner julgranen, vår fina vita plastjulgran och tvätta hundraelva tvättar. Hänger (när jag har tid) mycket på hemnet just nu och kollar hus i Stockholm, har en långsiktig plan som jag ska presentera för min käre man. Måste bara lägga fram det jäkligt snyggt så han köper hela konceptet!

Kramis-bananis!

2 kommentarer:

  1. Jag kan hjälpa dej genom att tipsa honom om din blogg.

    ����

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag hittade just hit och måste bara slänga en kommentar om din bild på gravida dig i menyn; Helt underbar! Så fin! :)

    Kram!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!