fredag 30 september 2011

Hej igen

Japp, så har jag kommit hem från gyn. Allt är kvar. Såg ut som förra veckan. Bebisen ligger kvar där omringad av fostervatten. Så nu ska jag bli inlagd på tisdag för att få tabletter för att få ut allt. Jag kunde vara hemma, men rkommenderas INTE att vara hemma själv och speciellt inte med barn i närheten. Låter skrämmande... Så de tyckte att det var bättre att jag blev inlagd över hela dagen. Hoppas bara att min man kan ta ledigt från jobbet, annars vet jag inte vad vi gör med lille Vidar. Ska ringa dagis och kolla om barnen kan vara där hela dagen.

Usch, nu känns det så jobbigt igen. Att se sin lill* ligga där inne och min kropp vill inte få ut det. Jag som trodde att allt nu skulle vara över med denna process.

Nu ska jag i alla fall gå ut på tomten, vi har det sommarvarmt på baksidan och solen skiner. Sedan blir det en tur till Ica för att handla fredagsmys-middag och annat gott! Hoppas bara att barnen är på glatt humör, för just orkar jag inte med en massa tjafs, är så nära gråten hela tiden.

KRAMIS!

2 kommentarer:

  1. Hej Victoria!
    Har du fått någon förklaring till varför det inte kommer ut. Detta måste vara hemskt för dig. Kan tänka mig själv i samma situation. Jag skulle bli vansinnig.
    Skickar kramar i massor till Dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    hittade in på din blogg och jag ryser. Vet känslan att at mista sitt barn.
    Hur tidigt stadie missfaller än är.
    :(
    Beklagar verkligen!

    Jag misste själv tvillingar 2007 en i vecka 6 och andra i vecka 9 det kändes förjävligt.
    Och än idag tänker jag på dom.
    Man har fått så dumma kommentarer som du är ung du hinner med fler , det var ju så tidigt varför blir du ledssen .m.m.
    Varför kläcker vissa ur sig såna saker ? Som om inte själva grejjen att veta att man faktiskt förlorat en bebis (embro).

    Hoppas det går bra för dig nu och att allt kommit ut.
    Skickar massa kramar till dig.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!