fredag 16 september 2011

Jag är som en gravid Långben!

Alltså inte för att jag ser ut som Långben direkt men jag har blivit TOKIG i majskolvar, Rollo kolor och apelsinjuice ;-) Jag kände idag, när jag snabbt som attans tryckte i mig en majskolv, från höger till vänster "pling" från höger till vänster "pling" från höger till vänster "pling, som Långben i Disneyavsnittet när de åker husvagn. Alla ni vet nog vilken jag pratar om ;-)
Suget efter Rollo kom när jag såg en undangömd (Tobbe!!!) påse i skafferiet. Han kommer bli paff när han inser att nästan hela påsen är uppäten när han ska smälla i sig den, moahaha;-)
Jag tog en kola, och så en till och så en till och jag kan knappt sluta! Så gott, kan inte minnas att det någonsin varit så gott med Rollo kolor!
Apelsinjuicen är ett måste. Helst varje dag. Idag är den slut och jag är som en beroende och bara tänker på att jag måste iväg och köpa apelsinjuice.

Kul att se att man får liksom lite nya crawings denna gång! När jag väntade Vilda var jag ju också väldigt apelsiner och apelsinjuice, intressant...

Jag glömde skriva igår att vi ska på ultraljud på onsdag och titta på bebisen. Jag har ju varit på ultraljud innan på sjukhuset men eftersom det inte är samma ställe som där jag går på MVC så ville de göra ett ultraljud för att konstatera att jag inte är den veckan enligt min sista mens, eftersom jag vet att jag inte är det sedan förra ultraljudet. Om ni förstår vad jag menar.... Hur som helst så ska det bli spännande att se bebisen och jag hoppas han/hon mår bra där inne!

KRAMIS!
Kram!

1 kommentar:

  1. Nu måste du bara vara gullig och uppdatera :) kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!