tisdag 13 september 2011

Idag är en spännande dag!

Ser fram emot dagen då det är inskrivning på MVC. Trots att jag gjort det så många gånger innan så tröttnar jag aldrig på att gå till MVC. Det blir en hel del att prata om känns det som. Jag har många tankar och funderingar denna gång som jag aldrig haft förut. Men det ska bli kul och spännande!

Vidar har nu lärt sig att "åla" sig fram som en militär och han kan även sätta sig upp efteråt. Han är väldigt nyfiken på allt och vill ställa sig upp mot allt. Han vet nu var lampan är och låter som bebisarna i ComHem reklamen; DADADADADA! ;-) Han skakar göran på huvudet och skrattar så, antagligen för att det börjar snurra :)
"Mamma" är ett ord han gärna säger när han vil kramas och "Pappa" säger han helst när han vill leka! Fast det låter med som; Mammamammamaaaa! och Papppapppapaa! Hihihi! Urgulligt!
Han är så fin och go´min lille pojke, kärleken är enorm!

Jag måste bara berätta vad Arvid sa här om dagen. Jag och Tobbe höll på att skratta ihjäl oss! Vilda kommer fram till Arvid och säger: -Ajvid byssor! (=Arvids byxor!) Varav Arvid svarar: - Villa (=Vilda) de heter inte byssor, det heter BYSSOR! Hahahaha, han sa precis likadant! Härliga ungar!

Nu ska jag upp och duscha och fixa mig för att gå på inskrivningen, måste hinna få i mig och Vidar lite lunch också.

Puss å kram på er!

3 kommentarer:

  1. Lycka till på BVC Viktoria.
    Har du fått mitt Mail där jag berättade vad som gick fel efter min dotters födelse? Om inte så meddela mig. Ge mig en blänkare i vilket fall som helst. Många kramar till dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Lycka till :) längtar efter att få höra om Mvc!!

    SvaraRadera
  3. Nu måste du berätta :) tvillingar kanske ;)? Hur gör ni egentligen när ni ska iväg? Jag menar med bil? Har ni buss? Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!