söndag 14 februari 2010

ALLA HJÄRTANS DAG!

Idag är det en kärleksfull dag. En dag med många kramar, värmande ord och KÄRLEK! Jag skänker mina tankar till alla dessa barn ute i världen som inte får kärlek. Önskar jag kunde omfamna alla dessa barn.

Min man ska jobba idag och jag blir hemma med barnen. Vi ska bara ta det lugnt, pyssla lite och bara mysa. Ikväll ska vi äta en god mat och jag ska göra en fin Alla Hjärtans Dag-dukning.

Imorgon börjar planerandet inför resan till Stockholm. Måste förbereda mig både med sysselsättning för barnen och mentalt samla på mig tålamod och lugn så att jag kan hantera ej förutsedda händelser på bästa möjliga sätt.
Det är på torsdag som vi drar till storstaden, min hemstad, till min underbara familj och vänner. Jag och alla 4 barn.

Mycket kommer hända under veckan i Stockholm. Vi ska träffa massor med vänner till mig vilket ska bli så kul, men såklart även intensivt. Vilda ska fotas för ett tidningsomslag och jag och mamma ska fotas för en bok. Jag ska även till Björn Axén och klippa mig, som jag alltid gör när jag är i Stockholm. Undrar om man ska hitta på något nytt på skallen? Kanske ge dem fria händer? Eller inte.

Veckan som har varit har rusat iväg. Vet knappt vad jag gjort. Vilda har varit sjuk så mitt liv har mest cirkulerat runt henne och att hon ska bli bättre.

Nu ska jag göra iordning en STOR kopp te och njuta av livet!

Önskar er alla er underbar och kärleksfull dag!

Hejsvej-kärlekspastej!

3 kommentarer:

  1. åååh vad spännande med tidningsomslag o bok:-) berätta mer....! Om det inte är på hemlisstadiet fortf förstås:-)
    visst e det tråkigt med makar som jobbar både kvällar o helger:-( vad jobbar din med? trodde han hade eget, då borde man vara befriad från jobb på alla hjärtans dag:-) min jobbar som flygledare, då e man inte befriad nån helgdagar alls...lite trist ibland:-(

    Ha det underbart i storstan! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. vad kul, vad är det för tidning? och vad är det för sorts bok=)??

    SvaraRadera
  3. Milo- Ja, boken är i hemlisstadiet :-) Så tråkigt med män som jobbar helger och andra viktiga dagar...vi får stötta varandra! Min man har eget också :-)

    Kramis!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!