torsdag 4 februari 2010

Underbar dag!

Oj, oj ,oj vilken dag jag har haft! Jag är helt slut nu och bara längtar efter att kissa, ta av mig alla kläder, sminka av mig, borsta tänderna och mysa ner mig i sängen under täcket.

Imorgon så är det fredagsmyyyys och vi är hembjudna till grannarna på middag och underbart sällskap, det ska bli så trevligt och roligt! Hoppas bara att mina små huliganer till barn ska vara skötsamma och glada!

Idag har jag funnit ett hopp om att min dröm ska bli till verklighet! Jag kan inte nämna något här i Bloggen om det, men det kommer visa sig här förhoppningsvis så småning om. När tiden är inne...

Snart åker jag och alla 4 barnen upp till Stockholm och jag hoppas innerligt att vi kommer landa oskadda och att allt kommer gå bra. Alltså inga skrikiga ungar, klättrande Arvid, tjurig Saga, gråtandes Anton eller ledsen Vilda. Nej, det ska vara lugna och harmoniska ungar som sist när vi alla 4 åkte. Förstår ni att då kunde jag sitta och läsa tidningen med 4 barn, en som sov i bärsele, 2 spelade GameBoy och en som gjorde läxorna. Man har ju pli på ungarna!

Längtar till Stockholm så jag nästan spricker! Saknar min mamma väldigt mycket, ska bli så mysigt att kunna sitta med henne halva natten, dricka lite vin, äta choklad och myssnacka! Sedan lär vi ju spela Wii som de har köpt och jag ska vinna över dem! Så är det bara!

Nej, nu håller jag på att somna vid datorn.

Godnatt-Stockholmsfnatt!


.

1 kommentar:

  1. kan tänka mig vad det är ;) . vi får träffas alla 4 snart. men först får tuva bli frisk :) kramar

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!