fredag 5 februari 2010

Jag älskar att vara mamma!

Mitt första barn, Saga, som snart fyller 10 år, bestämde sig igår för att rensa ut Barbiedockorna, My Little Pony och dockorna. Hon leker inte med dem längre. Tänk att hon blivit så stor. Tyckte inte det var länge sedan jag gick omkring med min mage och undrade hur livet skulle bli som mamma. Jag var bara 19 år gammal då. När hon föddes efter 17 ½ timmars förlossning så minns jag den underbara känslan att hon bara var min och all den kärleken som vällde över i hela mig. Jag insåg redan då att det var mitt kall i livet; Att vara mamma!

Varje gång jag fått den otroliga äran och fantastiska möjligheten att vänta barn, föda barn och vara mamma till ett barn så har det alltid känts lika speciellt och underbart.
Idag har jag fyra älskade barn, mina barn. Och jag får inte nog! Jag älskar att vara mamma, och de är mitt liv!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!